Monday, June 1, 2009

Tempat2 Melabur Saham Di Jedah.......

Mega Mall Jedah....sempat bergambar lagi dengan anak2ku.Suasana dalam Mega Mall sangat cantik..dan di hiasi dengan kedai2 yang mewah n pemandangan di sekelilingnya dipenuhi dengan pokok tamar...sejuk mata memandang.Tingkat atas sekali dikhaskan untuk soru..sape yang nak rasa makanan kat sini boleh la mengunjunginya......

Depan pintu masuk Mega Mall sempat lagi azhim n hazimah buat kungfu Panda gitu...budak2 sekarang cepat sangat..mengikutnya..sampai ke adiknya pun sama naik..yang kecik tak joint lagi tu....hehehe..


Kalau pergi mana2 mesti troli dulu yang di tuju..sbb musabab nak muat 2 orang budak ni..hikssss2...selalu jadi mangsa dalam troli.Tak larat nak jaga die orang nanti entah ke mana2 die orang pergi.Selalu berebut nak duduk kat 6..yang selalu dapat adiknya..kesian kakaknya...shopping di TABA CENTER JEDAH murah2 barang kat sini rasa semua nak di belinya..tapi berbelanja tu biarlah berpada2.



Antara baju2 yang ade kat sini...ini bahagian kanak2 sahaja,tak g dekat yang lain lagi..penat meronda kat dalam ni....besor bebenor.Kalau datang Jedah jangan lupa mai ek....ambik peluang sekali2..




No comments:

Post a Comment